Надзя Зелянкова

дырэктар

Я брала ў 2000 годзе вялікае інтэрв’ю ў Сяргея Осіпава, заснавальніка і тады арт-дырэктара RedGraphic. Праз год прыйшла на гутарку на вакансію капірайтара. Ён спытаў, колькі тэксту ён перапісаў у тым інтэрв’ю. Я адказала, што адзін абзац. «Добра», – сказаў Осіпаў і даў мне тэставае заданне – напісаць пра банерную сістэму. Галоўным героем тэксту стаў дамашні хамячок, артыкул зачыталі ўслых у офісе, і я атрымала працу.

Аўтар фота: Ігар Ганжа, дзякуй яму.

Я брала ў 2000 годзе вялікае інтэрв’ю ў Сяргея Осіпава, заснавальніка і тады арт-дырэктара RedGraphic. Праз год прыйшла на гутарку на вакансію капірайтара. Ён спытаў, колькі тэксту ён перапісаў у тым інтэрв’ю. Я адказала, што адзін абзац. «Добра», – сказаў Осіпаў і даў мне тэставае заданне – напісаць пра банерную сістэму. Галоўным героем тэксту стаў дамашні хамячок, артыкул зачыталі ўслых у офісе, і я атрымала працу.

Аўтар фота: Ігар Ганжа, дзякуй яму.

Захар Шлімакоў

крэатыўны дырэктар

Графічны дызайнер, музыка, бацька, жартаўнік.

Графічны дызайнер, музыка, бацька, жартаўнік.

Саша Якаўлеў

тэхнiчны дырэктар

«Чалавек – істота складаная, натуральнасць ёй не пасуе».

«Чалавек – істота складаная, натуральнасць ёй не пасуе».

Таня Рагоўская

дырэктар па працы з клiентамi

Многія прафесіяналы працуюць у фармаце «мы зрабілі так, бо менавіта так нас папрасіў зрабіць кліент». Гэта няправільна. Мы дзейнічаем па-іншаму. Я аддаю перавагу аналізу задачы, а потым прапаную тэхнічнае рашэнне, якое будзе найлепшым чынам вырашаць праблему заказчыка. Не заўсёды тое, што першапачаткова планаваў кліент. Найлепшае. Вось да чаго мы заўсёды імкнемся: знайсці аптымальнае рашэнне для кожнага кліента.

Многія прафесіяналы працуюць у фармаце «мы зрабілі так, бо менавіта так нас папрасіў зрабіць кліент». Гэта няправільна. Мы дзейнічаем па-іншаму. Я аддаю перавагу аналізу задачы, а потым прапаную тэхнічнае рашэнне, якое будзе найлепшым чынам вырашаць праблему заказчыка. Не заўсёды тое, што першапачаткова планаваў кліент. Найлепшае. Вось да чаго мы заўсёды імкнемся: знайсці аптымальнае рашэнне для кожнага кліента.

Іра Зносак

арт-дырэктар

У прафесіі дызайнера вельмі шмат правілаў. Прафесіяналамі ў ёй становяцца тыя, хто ўмее выкарыстоўваць гэтыя рамкі, хто ведае пра іх існаванне, хто пачуваецца ў гэтых рамках вольна.

У прафесіі дызайнера вельмі шмат правілаў. Прафесіяналамі ў ёй становяцца тыя, хто ўмее выкарыстоўваць гэтыя рамкі, хто ведае пра іх існаванне, хто пачуваецца ў гэтых рамках вольна.

Вольга Безгiна

менеджар па працы з суполкамi

Выходзячы ў Facebook ці ВКонтакте, брэнд прапануе карыстальніку «выйсці замуж». І ў кожнага брэнда – уласны шлях, які трэба прайсці, каб карыстальнік адказаў на гэтую прапанову згодай.

Выходзячы ў Facebook ці ВКонтакте, брэнд прапануе карыстальніку «выйсці замуж». І ў кожнага брэнда – уласны шлях, які трэба прайсці, каб карыстальнік адказаў на гэтую прапанову згодай.

Таня Варажун

фiнансавы дырэктар

У мяне нават дзеці фінансава матываваныя. У нашай сям’і распрацавана цэлая сістэма, паводле якой наш старэйшы сын, напрыклад, можа або атрымаць грошы за свае адзнакі ў школе, або пазбавіцца іх. Каб ён мог самастойна ісці па жыцці, мы зрабілі яму банкаўскую картку: цяпер ён вучыцца распараджацца фінансамі. І малодшы «падцягваецца». Нядаўна я спытала, што яму падараваць на дзень нараджэння… І ён адказаў: «Падары мне набор грошай».

У мяне нават дзеці фінансава матываваныя. У нашай сям’і распрацавана цэлая сістэма, паводле якой наш старэйшы сын, напрыклад, можа або атрымаць грошы за свае адзнакі ў школе, або пазбавіцца іх. Каб ён мог самастойна ісці па жыцці, мы зрабілі яму банкаўскую картку: цяпер ён вучыцца распараджацца фінансамі. І малодшы «падцягваецца». Нядаўна я спытала, што яму падараваць на дзень нараджэння… І ён адказаў: «Падары мне набор грошай».

Таня Нарэйка

праект-менеджар

Працую 24 гадзіны ў суткі. А магу яшчэ больш.

Працую 24 гадзіны ў суткі. А магу яшчэ больш.

Света Толсцiк

менеджар офiса

Быць тварам, голасам і часцінкай душы інтэрактыўнага агенцтва Red Graphic? М-м-м-м-м, гэта проста цудоўна! Люблю сваю працу!

Быць тварам, голасам і часцінкай душы інтэрактыўнага агенцтва Red Graphic? М-м-м-м-м, гэта проста цудоўна! Люблю сваю працу!