падтрымка і аналіз эфектыўнасці

Незалежна ад таго, ідзе кампанія дзень або 365 дзён у годзе, мы далучаем рэдактараў, мадэратараў, кантэнт-менеджараў і наглядаем за ходам праекта. Мы аналізуем, якія інструменты больш эфектыўныя для вашай кампаніі, і карэктуем яе ход для таго, каб зменшыць кошт кантакту ці аптымізаваць іншыя паказчыкі.
Мы можам лічыць эфектыўнасць у колькасці кантактаў, ахопе, танальнасці водгукаў ці ў «папугаях» (любым выбраным паказчыку), але самае галоўнае – мы яе лічым і замяраем у кантрольных кропках, каб скарэктаваць бягучы ход кампаніі ці ўсю стратэгію.