аўдыт digital-маркетынгу

Мы глядзім на брэнд і разумеем яго. Разбіраем яго на часткі і збіраем нанова, але ўжо ў анлайне. Ствараем яго жыццё, заняткі і хобі, правілы і акцэнты ў асяроддзі, дзе брэнд не можа вяшчаць і павінен мець зносіны са сваёй аўдыторыяй, якая можа быць не толькі лаяльнай, але і цвёрдай, бескампраміснай і нават бесталковай і насмешлівай. Кожны дзень мы жывём у анлайне разам з гэтымі людзьмі, разумеючы, што для іх модна, што недарэчна, што ўжо зусім састарэла, а што на самай вастрыні атакі. Мы знаходзім тое, за што яны будуць любіць наш брэнд.
Вывучаем маркетынгавыя мэты брэнда і на іх аснове фармулюем задачы digital-маркетынгу. Мэта вядзе нас. Чым дакладней сфармулявана агульная стратэгія брэнда, тым прасцей і хутчэй праходзіць гэты этап аўдыту.
Найноўшыя падыходы да камунікацыі, нестандартныя інструменты і самыя яркія кампаніі – аналіз трэндаў дапамагае знайсці арыенціры, як будаваць уласныя кампаніі і ацэньваць іх адносна найлепшых узораў у галіне.
Мы аналізуем бягучыя актыўнасці брэнда: вынікі кампаній, канверсію сайтаў, выкарыстанне дадаткаў або эфектыўнасць працы груп у сацыяльных сетках. І ўсталёўваем для сябе тыя самыя крытэрыі, на падставе якіх мы будзем разумець, ці ўсё «ок», ці туды мы рухаемся і ці магчыма да нашай мэты дабрацца хутчэй або з меншай колькасцю намаганняў, нерваў і бюджэту.
Аўдыт доўжыцца ад 2 тыдняў і ўключае ў сябе падрабязныя справаздачы па тым, дзе цяпер месца брэнда ў digital-асяроддзі адносна канкурэнтаў, аналіз выкарыстаных інструментаў і спіс крытэрыяў для ацэнкі эфектыўнасці.