пабудова і аптымізацыя digital-платформы

Што будзе найбольш выгодным для нашага брэнда: зрабіць асноўнай кропкай для зносін з аўдыторыяй небрэндаваны сайт і правесці кампанію па прыцягненні туды людзей у сацыяльных сетках ці да прадуктовага сайта дадаць карысныя сэрвісы з доступам з мабільных? Як не толькі плаціць за аўдыторыю, але рабіць кампаніі, дзе людзі стануць распаўсюджваць інфармацыю пра нас? У які з каналаў у digital мы нырнём з галавой, а дзе проста дакранемся нагой да вады? Што ў выніку стане асновай доўгатэрміновай камунікацыі з нашымі пакупнікамі?
На гэтым этапе мы вызначаем, якія каналы камунікацыі мы выкарыстоўваем, з якімі фарматамі працуем у кожным з каналаў. Распрацоўка платформы ідзе ад 1 тыдня.