Рэкламныя матэрыялы для брэнда «Аква Марыс»

Кліент

Міжнародная фармацэўтычная кампанія Jadran. У СНД прадуктовы партфель кампаніі налічвае больш за 20 найменняў.

Задача

Пазнаёміць карыстальнікаў з абноўленай лінейкай прадукцыі «Аква Марыс» у рамках рэкламнай кампаніі брэнда. Распрацаваць рэкламныя матэрыялы кампаніі.

Працы

Распрацоўка канцэпцыі рэкламных матэрыялаў, сцэнарый, менеджмент праекта, адаптацыя відэаматэрыялаў, дызайн макетаў.

РАШЭННЕ

Генеральная ідэя рэкламнай кампаніі «Аква Марыс», якую распрацавала кампанія Novocortex, – інтэракцыя дзяцей з бацькамі ў рэальных жыццёвых сітуацыях. У рэкламных матэрыялах кампаніі мы планавалі распавесці пра асноўныя вартасці прадукту, у прыватнасці пра тое, што «Аква Марыс»,вырабляецца з чыстай вады Адрыятычнага мора. Мы вырашылі здымаць пастановачны відэаролік, а потым выкарыстоўваць зняты відэаматэрыял як аснову іншых матэрыялаў кампаніі.
«Пры стварэнні роліка мы прадугледжвалі магчымасць яго хуткага змянення, трансфармавання ў залежнасці ад пары года, канала размяшчэння (ТБ, друк, метро, лічбавыя СМІ), а таксама віду рэкламаванай прадукцыі «Аква Марыс», – тлумачыць Марына Бірукова. – У выніку мы планавалі стварыць візуальны «канструктар».
У адпаведнасці з патрабаваннямі рэкламнай кампаніі, ролік «Аква Марыс» павінен быў адпавядаць існуючаму фірмоваму стылю прадукту; змяшчаць вельмі простыя і даступныя паведамленні; а таксама выконваць кароткатэрміновыя і доўгатэрміновыя задачы кампаніі (продаж і брэндынг).
«Мы адразу знайшлі дзяўчынку для гэтага кліпа, – успамінае рэжысёр роліка Дзмітрый Соркін (медыябэнд Street Beat). – А вось на пошукі гераіні на ролю мамы прыйшлося патраціць даволі шмат часу. Мы правялі спецыяльны кастынг у Мінску, адглядзелі некалькі кандыдатур і ў выніку спыніліся на беларускай актрысе Марыне Дзянісавай. Яна ідэальна адпавядае вобразу, які быў нам неабходны па сцэнарыі».
Здымкі кліпа праходзілі на тэрыторыі запаведніка Паўночны Велебіт у Харватыі. «Там вельмі прыгожа. Высокія горы, неверагодна чыстая вада колеру аквамарыну. У Адрыятычным моры яна сапраўды абсалютна празрыстая!» – дзеліцца ўражаннямі менеджар праекта Надзея Людчык. Гарадская частка здымак адбылася ў Гродне. Старадаўняя, брукаваная вулачка стала выразнай дэкарацыяй фіналу рэкламнага відэароліка.

РАСПРАЦОЎШЧЫКІ

інтэрактыўнае агенцтва Red Graphic

кампанія Novocortex

медыябэнд Street Beat