Мы вырашылі распавесці мэтавай аўдыторыі (супрацоўнікам аптэк) займальную гісторыю. За яе аснову ўзялі казку пра рэпку: у Дзеда вялікая сям’я, але нават усе разам героі гісторыі не могуць выцягнуць рэпку, таму што аслаблі з-за хваробы. На дапамогу сям’і Дзеда прыходзіць «Аква Марыс»: ён дапамагае героям перамагчы прастуду. У фінале роліка ўсе дружна выцягваюць рэпку.
«Паколькі пытанне пазіцыянавання кожнага прадукту вялікага парасонавага брэнда вельмі актуальнае і абмяркоўваецца ўжо на працягу апошніх 1,5 гадоў, мы прапанавалі выкарыстоўваць казку «Рэпка» для «прывязкі» кожнага прадукту да пэўнага персанажа і, такім чынам, палегчыць запамінанне ключавых пасланняў», – тлумачыць намеснік Галавы прадстаўніцтва па маркетынгу кампаніі Jadran Мікалай Жаваранкаў.
Самым складаным у гэтым праекце было знайсці баланс паміж казачнымі персанажамі і абсалютна сур’ёзнай медыцынскай інфармацыяй пра лячэбны эфект прадуктаў з лінейкі «Аква Марыс». Паколькі анімацыя ў стылі інфаграфікі атрымалася простай і зразумелай, кліент вырашыў змясціць «Рэпку» на галоўнай старонцы сайта
«Аква Марыс» і зрабіць ролік эпіцэнтрам відэакампаніі, якая распавядае пра пашырэнне прадуктовай сям’і «Аква Марыс».