Вірусная кампанія для брэнда «Аква Марыс»

Прадукт

Камплект для прамывання носа «Аква Марыс» (кампанія-вытворца Jadran).

Задача

Падтрымаць запуск новага прадукта ад «Аква Марыс» – камплекта для прамывання носа, які складаецца з пакецікаў з соллю Адрыятычнага мора і спецыяльнага чайніка.

Ідэя

Мы вырашылі стварыць новы від спорту – спартыўнае прамыванне носа – і арганізаваць чэмпіянат свету па Джала Неці (так называюць прамыванне носа ў ёзе).

Рашэнне

Спачатку мы стварылі Міжнародную федэрацыю Джала Неці са штаб-кватэрай у Лазане (IFJN) і зрабілі сайт фан-клуба вядомага расійскага Джала Неці атлета Фёдара Конюхава. Затым мы правялі чэмпіянат свету па Джала Неці ў Амстэрдаме.
Прамую трансляцыю фіналу ў катэгорыі да 5 літраў сярод мужчын, які выйграў у напружанай барацьбе Фёдар Конюхаў, мы змясцілі на YouTube. Прэс-рэліз ад імя IFJN быў апублікаваны на сайтах рэгіянальных інфармагенцтваў і сайтах аб ёзе і спорце. Спасылку на відэа мы адправілі ў буйныя парталы ў сферы забаў Яплакалъ, Фішкі, Вэбпарк, Трыніксі.

Вынікі

100.000 праглядаў

з Расіі ў першы тыдзень

Топ-10 лідараў

прагляду за месяц у катэгорыі «Спорт» на YouTube

«Бронза»

у катэгорыі «Вірусныя ролікі» на фестывалі рэкламы «Ідэя»

рабочая група

арт-директор Брам ван де Фен

ідэя, стратэгія і сцэнарый Надзя Зелянкова (Red Graphic), Сяргей Фененка, Ален Фрыдрыхс, Рул Велінг (Novocortex і Wefilm)

кіраванне кампаніяй і сеянне роліка Надзя Зелянкова, Марына Бірукова

стварэнне роліка кампанія Wefilm

рэжысёр Ален Фрыдрыхс

прадзюсары Бас Велінг і Даня Лопіс

аператар Рул ван т’Хоф

арт-дырэктар Брам ван дэ Фен