Прома-сайт для кефірных прадуктаў брэнда «Домік у вёсцы» ад Wimm-Bill-Dann

Кліент

«Вимм-Билль-Данн» – расійская харчовая кампанія, якая ўваходзіць у групу PepsiCo.

Прадукт

«Домік у вёсцы» «Кефірны» – натуральны кефірны прадукт. Валодае мяккім, далікатным смакам і лёгкай кансістэнцыяй.

Мэта

Інфармаванне спажыўцоў пра з’яўленне новага прадукту «Кефірны».

Задачы

Выйгрышна прадставіць бенефіты прадукту: натуральнасць, далікатны смак, лёгкую кансістэнцыю. Сфарміраваць успрыманне «Кефірнага» як напою, што клапоціцца пра здароўе і дазваляе знаходзіцца ў выдатнай форме.

Мэтавая аўдыторыя

Дзяўчаты 18 – 25 гадоў, жыхары буйных гарадоў, з сярэднім і вышэй сярэдняга прыбыткам.

Ідэя
Сачыць за фігурай – цяжкая справа. Выдатна, калі ў ёй цябе хтосьці падтрымлівае. Новы «Кефірны» – гэта не толькі ідэальны прадукт для падтрымання выдатнай формы, але і матыватар для тых, хто імкнецца да прыгажосці і здароўя. «Кефірны» дапаможа табе выглядаць на ўсе сто.

РАШЭННЕ

Мэтавая аўдыторыя брэнда – студэнты ці маладыя спецыялісты. Актыўныя і модныя людзі. Яны сочаць за ўсімі навінкамі. Жывуць актыўным і дынамічным жыццём, уважліва ставяцца да свайго знешняга выгляду. Для іх важна тое, што яны ядуць: наша аўдыторыя выбірае натуральныя прадукты, аддаючы перавагу самым сучасным і зручным з усіх, прадстаўленых на рынку. Як зацікавіць гэтых людзей новым «Кефірным» прадуктам?
Мы вырашылі адштурхоўвацца ад інсайту: «Каб клапаціцца пра фігуру, патрэбны дыеты. Але яны выклікаюць дыскамфорт, таму я іх увесь час адкладаю «на потым». Я хачу знайсці прадукт, які дапаможа мне сачыць за фігурай, не мяняючы майго звыклага ладу жыцця».
Так была знойдзена ідэя для прома-сайта «Кефірны» і сэрвіс-канструктара «Маніфест».

СЭРВІС-КАНСТРУКТАР «МАНІФЕСТ»

У сэрвіс-канструктар «Маніфест» увайшло дваццаць «Бабуліных парад» – рэкамендацый для дзяўчат, якія мараць выглядаць лепш і быць больш шчаслівымі.
Парады дазволілі нам перадаць бенефіт прадукту: «Домік у вёсцы клапоціцца пра маё здароўе і здароўе маёй сям’і так, як гэта рабіла бабуля ў маім дзяцінстве», – і звязваюць атрыбут «натуральнасць» з вобразам «бабулі» і брэндам «Кефірны».
Механіка сэрвісу вельмі простая. Карыстальніку патрэбна выбраць адну з бабуліных парад і аформіць яе ва ўласны «Маніфест», які потым можна захаваць ці апублікаваць у адной з трох сацсетак.

ВЫНІКІ

5200 УНІКАЛЬНЫХ НАВЕДВАЛЬНІКАЎ

на сайце падчас рэкламнай кампаніі (снежань – студзень 2014 г.)

3000 ЧАЛАВЕК

стварылі «Маніфест»

530 ЧАЛАВЕК

пакінулі свае кантактныя звесткі

ПРАЦОЎНАЯ ГРУПА

аналіз і праектаванне Саша Смародскі

дызайн Надзя Макеева, Захар Шлімакоў

вёрстка Даша Крупенькіна

праграмаванне Жэня Голубеў

капірайтынг Паша Фамін, Каця Нявінская

кліент-менеджар Марына Бірукова

праект-менеджар Іра Мендэль