«Галасуй за свой каток!» 2019

Кліент

Брэнд NIVEA. Кампанія Beiersdorf.

Аб праекце

«Галасуй за свой каток!» — штогадовы конкурс NIVEA, мэта якога — аднавіць закінутыя дваровыя каткі ў маленькіх і вялікіх гарадах Расіі. У 2019 годзе пераможцы вызначаліся народным анлайн-галасаваннем.

Задача

Абнавіць дызайн дэсктопнай і мабільнай версіі сайта. Запусціць конкурс і забяспечыць яго тэхнічную падтрымку з мадэрацыяй заявак на працягу ўсяго прома — з сакавіка па май 2019 года.

Работы

Рэдызайн і дапрацоўка дэсктопнай і мабільнай версіі сайта → вёрстка → праграміраванне → капірайтынг → анімацыйныя банеры → статычныя банеры → email-рассылка.

Тэхнічная падтрымка → наладжванне мэт Google Analytics → прэмадэрацыя заявак конкурсу.

Зрабіць падарунак усяму гораду

У 2019 годзе NIVEA у шосты раз запускае праграму «Галасуй за свой каток!». Неабыякавыя жыхары гарадоў фатаграфуюць закінутыя каткі ў сваіх дварах і дадаюць заяўкі на сайт NIVEA з адной мэтай — адрадзіць у сваім горадзе месца для актыўнага адпачынку.

Каб перамагчы, трэба падаць заяўку і сабраць за яе максімальную колькасць галасоў. Такая задача аб’ядноўвае ўвесь горад: сябры, знаёмыя, калегі, суседзі пачынаюць «хварэць» адной добрай справай, ствараюць групы ў сацсетках, абмяркоўваюць, галасуюць і перажываюць разам.

больше,
чем каток
зимой – хоккей
больше,
чем каток
летом – футбол
5000 чалавек на сайце кожны дзень

Кожны дзень з моманту старту праграмы мы атрымліваем заяўкі на сайце. Мадэруем, адказваем на лісты з тэхнічнымі пытаннямі і сочым за чысцінёй галасавання: каб не накручвалі галасы, каб усё было сумленна.

Сайт — бібліятэка з дваровых каткоў з розных куткоў Расіі. Жыхары вялікіх і малых гарадоў прыкладваюць да фота каткоў кранальныя гісторыі і заклікаюць галасаваць за сваю заяўку. Для кагосьці каток — месца сямейнага адпачынку, для кагосьці — будучыня юнацкай хакейнай зборнай.

За перыяд прома

Было апублікавана 100 заявак. З іх 43 з вялікіх гарадоў, 57 — з малых.

Сайт наведалі

500 000 унікальных карыстальнікаў.

Перамаглі

У катэгорыі «вялікія гарады» пераможцам стаў г. Яраслаўль, у катэгорыі «малыя гарады» — г. Селенгінск.

ПРАЦОЎНАЯ ГРУПА

Арт-дырэктар:
Іра Зносок

Тэхнічны дырэктар:
Алег Матвеенка

Frontend:
Іван Пасечны

Крэатыўны дырэктар:
Жэня Андрэйчук

Акаўнт-менеджэр:
Даша Жолабава

Мадэратар:
Марыям Асатрян