Hello, world! Карта для тых, хто лятае

Кліент і прадукт

МТБанк запускае новы прадукт — прэміяльную карту World Mastercard Black Edition. З гэтай картай можна бясплатна прайсці ў бізнес-залы аэрапортаў і атрымліваць зніжкі ў рэстаранах і гасцініцах па ўсім свеце. У карту ўключана бясплатная страхоўка, інтэрнэт-роўмінг і авердрафт — па сутнасці беспрацэнтны крэдыт да 50 дзён. За кожную куплю налічваюцца мілі для бясплатных падарожжаў.

Задача

Стварыць імя і слоган, дызайн, стыль і матэрыялы рэкламнай кампаніі прэміяльнай карты.

Работы

Нэймінг → дызайн → капірайт → запуск мікрасайта. Рэкламная кампанія з тызерам і рэвілам: знадворная рэклама → POS-матэрыялы → банеры ў інтэрнэце → анлайн-відэаролікі.

Генезіс

Пятніца, вечар. Усё пачалося з неймінгу. Назва карты павінна быць на англійскай мове, але для рускамоўнай аўдыторыі. На распрацоўку — выхадныя. З усіх прыдуманых варыянтаў выбралі чатыры і адправілі кліенту. «Hello, world!» спадабалася і стала адпраўной кропкай для далейшай працы. Слоганам карты стала мантра з пяці слоў — карта для тых, хто лятае.

Імідж карткі

Палёты натхняюць. Гэты стан мы хацелі перадаць у дызайне, каб вобраз прэміяльнай карты натхняў і асацыяваўся з вышынёй палёту. Узыход сонца з-за планеты — вобраз, які стаў ключавым сімвалам і лёг у аснову стылю. Гледзячы на яго, вітаеш увесь свет.

Тызерная кампанія

У горадзе з’явіліся білборды, а ў інтэрнэце — відэа. Тызерная кампанія складалася ўсяго з 4 слоў на чорным фоне. Два словы на замежнай мове з перакладам на рускую мову і ўсё, больш ніякіх абазначэнняў. Было «世界, 你好!», а яшчэ «Sveikas, pasauli!» і «Salut, monde!». Гэта было дзіўна, не ўсім зразумела і выклікала пытанні. Усё, як мы хацелі.

Кітайская, італьянская і літоўская — розныя мовы, розныя адлегласці. Мы хацелі, каб камунікацыя выглядала незвычайна для Беларусі і знаходзіла водгук у тых беларусаў, якія падарожнічаюць па свеце.

Аўдыторыя карты Hello, world! — гэта падарожнікі, бізнесмены і ацішнікі. Каб прыцягнуць іх увагу да прэміяльнай карты, мы хацелі дадаць у рэвілер гісторыю, якую зразумеюць і ацэняць.

Гісторыі добра перадаюць людзі. Таму для анонса карты патрэбна была вядомая асоба. На гэту ролю ідэальна падышоў бы Аляксандр Цэнцер — пілот і бізнесмен у адной асобе. Згадзіўся.

Праз два тыдні, за адну ноч, замест замежных тызерных фраз з’явіліся білборды з Аляксандрам Цэнтэрам і новай картай Hello, world! Аляксандр глядзіць уверх, а мы на яго. У інтэрнэце з’явіўся мікрасайт www.hello-world.by, банеры і відэаролік.

Сайт

На сайце — пра ўсе прывілеі карты. А таксама: актуальныя партнёры, анлайн-калькулятар для падліку міль і форма зваротнай сувязі.

За любыя куплі па карце налічваецца да 10% мілямі для бясплатных авіяквіткоў. Чым больш накапілася міль, тым далей можна паляцець.

Каб разлічыць, куды вас могуць прывесці куплі, мы зрабілі анлайн-калькулятар: пазначце звычайную суму расходаў у месяц і паглядзіце, колькі міль да вас вернецца за адзін год. Краіны пад калькулятарам — арыенцір адлегласці. Даведайцеся, у якую краіну вы можаце атрымаць квіток бясплатна, і пачынайце планаваць падарожжа.

Пілоты праекта

Намеснік начальніка ўпраўлення маркетынгу МТБанка:
Анастасія Альхімовіч

Дырэктар Red Graphic:
Надзя Зелянкова

Акаўнт-менеджэр Red Graphic:
Даша Жолабава

Старэйшы дызайнер Red Graphic:
Слава Лысенка

Арт-дырэктар Red Graphic:
Іра Зносок

Крэатыўны дырэктар Red Graphic:
Жэня Андрэйчук

Тэхнічны дырэктар Red Graphic:
Алег Матвеенка