HR-кампанія ў сацсетцы «Кармушка для капірайтараў»

Задача

Знайсці капірайтара ў інтэрактыўнае агенцтва Red Graphic.

Тып праекта

HR-кампанія ў сацсетцы Facebook.

Працы

Распрацоўка крэатыўнай ідэі і механікі акцыі, дызайн, капірайтынг, вядзенне рэкламнай кампаніі ў сацсетках.

РАШЭННЕ

Вавёрачцы – арэшкі. Птушкам – зерне. Новым людзям – самае дарагое, што ў нас ёсць. Мы, людзі з Red Graphic, прыдумалі «Кармушку» і сталі складваць туды «корм» для капірайтара.
На старонцы Red Graphic у Facebook мы стварылі фотаальбом «Кармушка для капірайтара» і растлумачылі, як яна працуе. Усё вельмі проста: кандыдат павінен быў даслаць нам сваё рэзюмэ; быць крутым капірайтарам і трапіць да нас на працу; быць вельмі крутым капірайтарам і прайсці выпрабавальны тэрмін. Пасля праходжання выпрабавальнага тэрміну спашукальнік атрымлівае ўсё, што знаходзіцца ў «Кармушцы».
На працягу месяца мы падсыпалі ў «Кармушку для капірайтара» «корм» – фатаграфіі падарункаў ад супрацоўнікаў агенцтва будучаму капірайтару. У «Кармушку» траплялі нематэрыяльныя каштоўнасці (напрыклад, гук званоў: кожную раніцу ён улятае ў нашы вокны) і цалкам адчувальныя рэчы (труфелі з маскоўскай крамы Братоў Караваевых ці буйнагабарытная гайка). Стаўкі павышалі сябры агенцтва і любімыя кліенты: скрыня Coca-Cola і сняданак у кавярні папоўнілі калекцыю падарункаў для будучага капірайтара.

ВЫНІК

2 ЦУДОЎНЫЯ АРЛЫ-КАПІРАЙТАРЫ

прыйшлі на працу ў агенцтва Red Graphic.

на 17,7%

узрасла колькасць падпішчыкаў старонкі агенцтва ў Facebook.

ПРАЦОЎНАЯ ГРУПА

ідэя Надзя Зелянкова

ілюстрацыі і дызайн Надзя Макеева

вядзенне рэкламнай кампаніі Каця Нявінская