Вірусная кампанія для «Аква Марыс»

Кліент

Міжнародная фармацэўтычная кампанія Jadran. У СНД прадуктовы партфель кампаніі налічвае больш за 20 найменняў.

Задача

Распавесці пра якасць прэпарату для прамывання носа на аснове вады Адрыятычнага мора «Аква Марыс» (апраўдаць больш высокую цэнавую палітыку ў параўнанні з канкурэнтамі), сфарміраваць давер да брэнда.

Працы

Распрацоўка канцэпцыі і сцэнарыя конкурсу, планаванне і падтрымка конкурсу і медыйнай кампаніі; распрацоўка, падтрымка анлайн-платформы і рэпутацыйны менеджмент; банеры і відэатрэйлеры; відэаздымка фіналу конкурсу ў Маскве і рэпартажаў з Харватыі; распрацоўка паліграфічнай прадукцыі.

ІДЭЯ

«Марская вада даўно выкарыстоўваецца ў медыцыне для лячэння і прафілактыкі розных захворванняў. Экспертным вывучэнне яе складу і лячэбных уласцівасцяў займаюцца спецыялісты Інстытута Аква Марыс, што знаходзіцца ў Харватыі. Стаць кансультантам Інстытута можаце і вы. Для гэтага трэба ўзяць удзел у творчым конкурсе і выйграць яго, максімальна цікава распавёўшы пра працу Інстытута ў сацыяльных сетках». З такой ідэяй для конкурсу да нас звярнуўся кліент.
Мы дапрацавалі ідэю актыўнасці, якую прапанавалі спецыялісты кампаніі Jadran. Для папулярызацыі прэпарату «Аква Марыс» і фарміравання даверу да брэнда быў запушчаны конкурс «Найлепшая праца ў Расіі» з прызавым фондам у $10 000.

ЭТАПЫ КОНКУРСУ

Конкурс праводзіўся ў тры этапы.
На першым этапе ўдзельнікам было прапанавана публікаваць свае эсэ на тэму «Чаму менавіта я павінен стаць кансультантам Інстытута Аква Марыс» на сайце і запрашаць сяброў для галасавання. 50 карыстальнікаў, якія набралі найбольшую колькасць галасоў, былі запрошаны на тэлефоннае інтэрв’ю. Па яго выніках было адабрана дзесяць прэтэндэнтаў, дапушчаных да ўдзелу ў наступным этапе.
На другім этапе ўдзельнікі конкурсу стваралі відэаматывацыю на тэму «Чаму менавіта я павінен стаць кансультантам Інстытута Аква Марыс» і размяшчалі яе на канале брэнда на Youtube. Пераможцамі гэтага этапу конкурсу сталі трое ўдзельнікаў, чыё відэа было прагледжана найбольшую колькасць разоў. Удзельнікі-пераможцы другога этапу конкурсу былі запрошаны ў Маскву на здымкі фіналу конкурсу.
Трэці этап складаўся з двух выпрабаванняў. Першае – тэст на адчуванне паху і тэст-квіз на веданне лекавых уласцівасцяў «Аква Марыс». Падчас другога выпрабавання канкурсанты павінны былі выявіць такія якасці, як таварыскасць і кампетэнтнасць, і як мага хутчэй угаварыць чатырох прахожых прамыць нос з дапамогай прылады «Аква Марыс». Удзельніку, які набраў у трэцім этапе конкурсу найбольшую колькасць балаў, быў уручаны чэк на 10 000 даляраў і дадзена магчымасць папрацаваць кансультантам у Інстытуце Аква Марыс (Харватыя).

ВЫНІКІ

900 ЧАЛАВЕК

узялі ўдзел у конкурсе

4.000 ГАЛАСОЎ

набрала праца пераможцы

100.000 РАЗОЎ

былі прагледжаны ролікі ўдзельнікаў конкурсу на Youtube

ПРАЦОЎНАЯ ГРУПА

крэатыўная ідэя кампанія Jadran

доработка идеи дапрацоўка ідэі Надзя Зелянкова, Сяргей Фяненка (кампанія Novocortex)

вытворчасць відэаролікаў і відэапрэзентацый студыя відэапрадакшэна «Стрыт-Біт»

кліент-менеджар Марына Бірукова

праект-менеджар Надзя Людчык

брэнд-менеджар Вольга Грамыка (Jadran)

брэнд-дырэктар Мікалай Жаваранкаў (Jadran)