Дадатак для кансультантаў NIVEA

Кліент

Кампанія Beiersdorf (брэнд Nivea).

Задача

Распрацаваць дадатак для кансультантаў у краме, дзе будзе прадстаўлены каталог прадукцыі NIVEA, а таксама інструменты (тэсты), якія дапамагаюць правільна падабраць прадукт пад запатрабаванні пакупніка. У дадатку таксама павінен быць асабісты кабінет кансультанта для вядзення статыстыкі кантактаў з пакупнікамі і іх вынікаў.

Працы

Праектаванне логікі тэста, дызайн, флэш-анімацыя, праграмаванне, тэставанне, размяшчэнне дадатку ў Google Play, абнаўленне.

Запуск праекта

Вясна 2013 г.

РАШЭННЕ

У дадатку паказаны прадукты мэтавых катэгорый «Догляд за тварам» (Nivea Visage) і «Догляд за целам» (Nivea Body), якія можна адсартаваць у залежнасці ад тыпу скуры. Пры дапамозе тэста на вызначэнне тыпу скуры кансультанты Nivea могуць індывідуальна падбіраць касметычныя сродкі па доглядзе з каталога Nivea для любога пакупніка. У асабістым кабінеце – фіксуюць пачатак свайго працоўнага дня і заносяць у базу дадзеных статыстычную інфармацыю пра продаж тавару.
Nivea Consultant прызначаны для ўстройстваў з экранам да 1280x800 px.
Дадатак бясплатна распаўсюджваецца праз Google Play.

ПРАЦОЎНАЯ ГРУПА

дизайнеры Дзіма Цыдзік, Захар Шлімакоў

арт-дырэктар Іра Зносак

праграміст Дзіма Будніцкі

флэш Паша Бялінскі

тэхнічны дырэктар Жэня Голубеў

праект-менеджар Таня Нарэйка

кліент-менеджар Лера Кухарэнка