SV Maschinen GmbH

Кліент

Група кампаній SV Maschinen GmbH (гандлёвая марка «СВ Машыны»). Пастаўкі і сэрвіснае абслугоўванне машын і тэхналагічнага абсталявання.

Задачы

Распрацаваць новы лагатып і фірменны стыль кампаніі. Распрацаваць сайт-каталог кампаніі.

Мэты

Пашырыць прысутнасць кампаніі ў інфармацыйнай серадзе.

Умацаваць успрыманне кампаніі як надзейнага кампетэнтнага пастаўшчыка (партнёра) з развітай інфраструктурай і вялікім вопытам для кліентаў (партнёраў), якія зацікаўлены ў набыцці ці пастаўцы сучаснага прамысловага ці сельскагаспадарчага абсталявання.

Работы

Распрацоўка лагатыпа і фірменнага стылю. Распрацоўка тэкставай і дызайн-канцэпцыі сайта. Праектаванне, дызайн, вёрстка, праграмаванне сайта; настройка аналітыкі.

Рашэнне

Мы распрацавалі лагатып і фірменны стыль кампаніі. Лагатып лаканічны. Ён сімвалізуе штогадовы цыкл сельскагаспадарчых работ, кола жыцця і падкрэслівае пастаяннае развіццё і ўдасканаленне «СВ Машыны». 
Карпаратыўны сайт «СВ Машыны» – гэта іміджавая і камунікацыйная пляцоўка кампаніі ў Інтэрнэце. Тут прадстаўлены прадукты і рэалізаваныя праекты «СВ Машыны». Асноўны лейтматыў камунікацыі: «Вы прыйшлі ў правільнае месца да кампетэнтных людзей. Мы чакалі вас і гатовы працаваць з вамі».
Працуючы над прадстаўленнем каталога, мы падзялілі яго на тры буйныя блокі («Сельскагаспадарчая тэхніка», «Прамысловасць і абсталяванне», «Сэрвіс і запасныя часткі»). Кожная мадэль з каталога прадстаўлена асобна і мае тэкставае, фота- і відэаапісанне. Карыстальнік можа выбіраць мадэль са спіса ў адпаведным блоку ці шукаць пры дапамозе формы пошуку.
Зыходзячы з маркетынгавых мэт кліента, мы вызначылі асноўнае канверсійнае дзеянне на сайце як запыт кошту ці заказ званка. Прадуктовыя старонкі спраектаваны такім чынам, каб ажыццявіць мэтавае дзеянне было як мага прасцей: форма запыту кошту знаходзіцца непасрэдна на старонцы тавару. Форма заказу званка з’яўляецца скразной.
Першае акно стартавай старонкі аддадзена прома-блоку, у які ўваходзяць ілюстрацыі са спасылкамі на рэалізаваныя праекты кампаніі. Кейсы пакрокава апісваюць, як кампанія працуе над рашэннем задач і якіх вынікаў яна дасягае. Кейсы таксама завяршаюцца прапановай заказаць званок.

Рабочая група

дызайн лагатыпа Сяргей Загуста

распрацоўка фірменнага стылю Захар Шлімакоў, Алег Лабунскі, Сяргей Загуста

праектаванне Саша Смародскі

дызайн сайта Захар Шлімакоў, Іра Зносак, Алег Лабунскі, Сяргей Загуста

вёрстка Ваня Пасечны

праграмаванне Саша Дыеспераў

настройка аналітыкі Саша Якаўлеў, Каця Нявінская

праект-менеджар Насця Назарава, Таня Рагоўская