Рэкламная кампанія страхаўшчыка VrijVerzekerd

Кліент

Novocortex для страхавой кампаніі VrijVerzekerd (Галандыя).

Задача

Ва ўмовах абмежаванага бюджэту эфектыўна прарэкламаваць паслугі аўтастрахавання.

Працы

Распрацоўка ідэі, дызайн.

РАШЭННЕ

Мы знайшлі нестандартны спосаб гарантавана прыцягнуць увагу аўтаўладальнікаў: зрабіць што-небудзь «жудаснае» з іх аўтамабілямі. Вялікая і страшная драпіна – самы падыходзячы сродак для гэтага.
Вядома, мы не збіраліся драпаць аўтамабілі ў сапраўднасці. Ёсць больш гуманны спосаб: наклейка са спецыяльнай празрыстай магнітнай плёнкі, якая выдатна прыклейваецца да аўтамабіляў, але пры гэтым лёгка і без наступстваў выдаляецца.
Уявіце, вы падыходзіце да свайго аўто і раптам заўважаеце на пярэдніх дзверцах жудасную драпіну. Ваша першая рэакцыя? Агледзець пашкоджанне, а потым знайсці вінаватага. І вось вы нахіляецеся да драпіны і бачыце, што гэта наклейка, на якой стылізаваным шрыфтам напісана: «Сапраўдныя драпіны на вашым аўтамабілі выдаляюцца гэтак жа лёгка, як і гэтая наклейка. Для гэтага дастаткова застрахаваць свой транспартны сродак у VrijVerzekerd». А ўнізе – нумар тэлефона. І прапанова пра зніжкі.
Рэакцыя ўладальнікаў на выяўленыя фальшывыя драпіны здымалася патаемнай камерай. Відэа пасля было выкладзена на YouTube.

ВЫНІКІ

БОЛЬШ ЗА 10 000 ПРАГЛЯДАЎ

у першыя тыдні кампаніі

НА 20%

павялічыўся час, праведзены наведвальнікамі на сайце VrijVerzekerd падчас акцыі

МАТЭРЫЯЛЫ ПРА КАМПАНІЮ

ў галандскіх і бельгійскіх СМІ

У ТРЫ РАЗЫ

вырас штодзённы трафік на сайт VrijVerzekerd падчас акцыі

Кейс

трапіў у падручнік па маркетынгу для галандскіх ВНУ

«ЗОЛАТА»

ў намінацыі «Партызанскі маркетынг» 39-га штогадовага фестывалю рэкламы Creativity Awards (ЗША) (США)

ПРАЦОЎНАЯ ГРУПА

распрацоўка ідэі Надзя Зелянкова

дызайн Iра Зносак, Сяргей Родыч

кліент-менеджар Каця Лабуда