Кантэнт-стратэгія і SMM для банка ВТБ

Кліент

ЗАТ Банк ВТБ (Беларусь). Банк стабільна ўваходзіць у дзясятку найбуйнейшых банкаў Беларусі. Працуе на рынку РБ з 1996 года.

Задачы

Распрацаваць кантэнт-стратэгію для групы банка ў сацсетцы, прадставіць найбольш значныя паслугі брэнда, падтрымаць цікавасць і лаяльнае стаўленне карыстальнікаў да брэнда.

Мэта

Павялічыць колькасць падпішчыкаў старонкі Банка ВТБ у сацсетцы Facebook.

Працы

Аналітыка, распрацоўка канцэпцыі старонкі і кантэнт-стратэгіі; дызайн, вытворчасць інфаграфікі; капірайтынг, вядзенне старонкі (SMM) і рэкламнай кампаніі ў сацыяльнай сетцы.

Запуск праекта

Ліпень 2013 г.

РАШЭННЕ

Ідэя 
Старонка банка ў сацсетцы – пра што яна можа быць? Рэклама прадуктаў кампаніі – не зусім тое, што цікава карыстальнікам. Матыватары і смешныя малюначкі? Выдатна, але не для Facebook.
Аўдыторыя брэнда – адукаваныя людзі ва ўзросце 25+, якім патрэбен якасны кантэнт. На сваёй старонцы банк можа дэманстраваць экспертнае меркаванне, даступна і лёгка распавядаць пра фінансы і кансультаваць па ўсіх складаных пытаннях, якія з’яўляюцца ў яго кліентаў.
Аналітыка
Мы прааналізавалі паводзіны мэтавай аўдыторыі брэнда ў сетцы, аддаўшы асаблівую ўвагу тэматычным форумам і старонкам іншых банкаў, а таксама старонкам банкаў групы ВТБ у Facebook. Затым сабралі інфармацыю пра тое, якія тыпы публікацый выклікалі самы высокі ўзровень прыцягнення, былі найбольш рэлевантныя інтарэсам аўдыторыі.
Пры распрацоўцы кантэнт-канцэпцыі старонкі банка ВТБ (Беларусь) мы арыентаваліся на глабальную кантэнт-стратэгію групы ВТБ, апісаную ў брэнд-буку.
Кантэнт-стратэгія
Карысная інфармацыя, пададзеная лаканічна і дружалюбна. Нейтральная лексіка, простыя вербальныя канструкцыі. Арыентацыя на банкаўскія паслугі і іх прасоўванне. Мы сабралі ўсё гэта разам і прапанавалі канцэпцыю старонкі – «Вельмі карысны банк».
Старонка ВТБ (Беларусь) вырашана ў жанры інтэрнэт-часопіса. Кожны панядзелак мы прапаноўвалі карыстальнікам новую тэму для дыскусіі і падтрымлівалі яе пастамі на працягу ўсяго тыдня.

ВЫНІКІ

5,2%

сярэдні ўзровень уцягнутасці (engagementrate))

14,2%

узровень рэлевантнасці кантэнту

459%

адносны прырост групы

ПРАЦОЎНАЯ ГРУПА

канцэпцыя старонкі Оля Безгіна

ілюстрацыі Надзя Макеева

дызайн Захар Шлімакоў, Алег Лабунскі, Дзіма Цыдзік

арт-дырэктар Захар Шлімакоў

праграмаванне Дзіма Будніцкі

тэхнічны дырэктар Жэня Голубеў

капірайтынг Каця Нявінская

SMM-менеджар Каця Нявінская

кліент-менеджар Лёша Макушкін