«Золата» ў намінацыі «Прома-сайты» ў штогадовым рэйтынгу digital-агенцтваў, якія працуюць з буйнейшымі кампаніямі, «Рэйтынгу Рунета»
«Золата» ў намінацыі «Харчаванне» ў штогадовым рэйтынгу digital-агенцтваў, якія працуюць з буйнейшымі кампаніямі, «Рэйтынгу Рунета»
«Срэбра» ў катэгорыі «Mobile Games» за гульню «Big Apes Love Blondes» для Novocortex (Нідэрланды)
Best in Show у катэгорыі «Мабільныя дадаткі – Гульні» за вірусную кампанію «Бясконцая гонка» Vrij Verzekerd для Novocortex (Нідэрланды)
«Золата» ў катэгорыі «Медыяпраекты» за вірусную кампанію «Бясконцая гонка» Vrij Verzekerd для Novocortex (Нідэрланды)
«Бронза» ў намінацыі «Анлайн і вірусныя» конкурсу «Інтэрнэт-рэклама» за вірусную кампанію «Бясконцая гонка» Vrij Verzekerd для Novocortex (Нідэрланды)
Афіцыйны лаўрэат у катэгорыі Experimental & Innovation у секцыі Mobile за вірусную кампанію «Бясконцая гонка» Vrij Verzekerd для Novocortex (Нідэрланды)
«Золата» ў намінацыі «Партызанскі маркетынг» за кампанию «Драпіны» Vrij Verzekerd для Novocortex (Нідэрланды)
«Срэбра» ў намінацыі «Інтэрнэт-камунікацыі» за банер «Сланы» Vrij Verzekerd для Novocortex (Нідэрланды)
«Золата» ў намінацыі «Анлайн-рэклама» за банер Vrij Verzekerd для Novocortex (Нідэрланды)
1-е месца ў намінацыі «Інфармацыйны партал» заняў сайт Тэлерадыёвяшчальнай арганізацыі Саюзнай дзяржавы Беларусі і Расіі
3-е месца ў намінацыі «Інтэграваныя медыярашэнні» за рэкламную кампанію для M!Facts Network
2-е месца ў намінацыі «Інтэрактыўная рэклама» за банер «Гонкі»
2-е месца конкурсу «Інтэрнэт-камунікацыі» за банеры для «Інтэрполіс»
1-е месца ў намінацыі «Банеры» конкурсу «Рэклама ў інтэрнэце» за праект U-specs
1-е месца ў намінацыі Interactive Media за праект U-specs
3-е месца ў намінацыі «Спецыяльныя праекты» конкурсу «Рэклама ў інтэрнэце» за праект «13. Талісманы»
3-е месца ў намінацыі «Спецыяльныя праекты» конкурсу «Рэклама ў інтэрнэце» за праект «12. Калькулятар часу»
3-е месца ў намінацыі «Сэрвісныя праекты» за сайт «Нацыянальная Хостынгавая»
3-е месца ў намінацыі «Карпаратыўныя сайты» за праект Coca-Cola
1-е месца ў намінацыі «Вэб-дызайн інфармацыйнага рэсурсу» за праект Infohub.com
1-e месца ў намінацыі «Сеткавая графіка, рэклама, банеры» за банер для кампаніі NTT
2-е месца ў намінацыі «Вэб-дызайн карпаратыўнага сайта (Беларусь)» за сайт кампаніі Kvand
2-e месца ў намінацыі «Вэб-дызайн сайта забаў і культуры» за мастацкі праект «Мінская опера: сезоны»
3-е месца ў намінацыі «Сеткавая графіка, рэклама, банеры» за банеры «Юни-Юни»
1-е месца ў катэгорыі «Забавы і культура» за праект «Мінская опера: сезоны»
2-е месца ў катэгорыі «Інфармацыйныя рэсурсы» за праект Poisk.com
2-е месца ў катэгорыі «Банеры» за банеры для праекта Poisk.com
1-е месца ў намінацыі «Найлепшая камерцыйная on-line паслуга» і 3-е месца ў намінацыі «Налепшы карпаратыўны сайт» за праект NTT.by
3-е месца ў намінацыі «Рэклама ў інтэрнэце» за праект Poisk.com
Перамога брэнда Red Graphic у намінацыі «Самы крэатыўны брэнд»
2-е месца ў намінацыі «Рэклама ў інтэрнэце» ў конкурсе «Рэкламная творчасць» за ўласны сайт кампаніі Red Graphic
33-е месца за flash-распрацоўку атрымаў дызайнер кампаніі Red Graphic Глеб Марголін
3-е месца ў намінацыі «Рэкламныя тэхналогіі» за праект «Асінае гняздо»
1-е месца ў намінацыі «Медыйныя банеры» конкурсу «Рэклама ў інтэрнэце» за серыю flash-банераў «Пралятаючы над гняздом…»
3-е месца ў намінацыі «Спецыяльныя праекты» конкурсу «Інтэрнэт» за праект «Асінае гняздо»
1-е месца ў намінацыі «Найлепшы дызайн сайта» за праект «Асінае гняздо»
1-е месца ў намінацыі «Персанальная старонка» за праект «Асінае гняздо»
1-е месца ў намінацыі «Пошукавыя сістэмы, каталогі, рэйтынгі» за праект Poisk.com
2-е месца і прыз глядацкіх сімпатый у намінацыі «Вэб-дызайн каталогаў» за праект Poisk.com
Прыз глядацкіх сімпатый у намінацыі «Сеткавая графіка» за серыю банераў Offshore Design Zone