Генеральная ідэя рэкламнай кампаніі «Аква Марыс», якую распрацавала кампанія
Novocortex, – інтэракцыя дзяцей з бацькамі ў рэальных жыццёвых сітуацыях. У рэкламных матэрыялах кампаніі мы планавалі распавесці пра асноўныя вартасці прадукту, у прыватнасці пра тое, што «Аква Марыс»,вырабляецца з чыстай вады Адрыятычнага мора. Мы вырашылі здымаць пастановачны відэаролік, а потым выкарыстоўваць зняты відэаматэрыял як аснову іншых матэрыялаў кампаніі.
«Пры стварэнні роліка мы прадугледжвалі магчымасць яго хуткага змянення, трансфармавання ў залежнасці ад пары года, канала размяшчэння (ТБ, друк, метро, лічбавыя СМІ), а таксама віду рэкламаванай прадукцыі «Аква Марыс», – тлумачыць Марына Бірукова. – У выніку мы планавалі стварыць візуальны «канструктар».
У адпаведнасці з патрабаваннямі рэкламнай кампаніі, ролік «Аква Марыс» павінен быў адпавядаць існуючаму фірмоваму стылю прадукту; змяшчаць вельмі простыя і даступныя паведамленні; а таксама выконваць кароткатэрміновыя і доўгатэрміновыя задачы кампаніі (продаж і брэндынг).
«Мы адразу знайшлі дзяўчынку для гэтага кліпа, – успамінае рэжысёр роліка Дзмітрый Соркін (медыябэнд Street Beat). – А вось на пошукі гераіні на ролю мамы прыйшлося патраціць даволі шмат часу. Мы правялі спецыяльны кастынг у Мінску, адглядзелі некалькі кандыдатур і ў выніку спыніліся на беларускай актрысе Марыне Дзянісавай. Яна ідэальна адпавядае вобразу, які быў нам неабходны па сцэнарыі».
Здымкі кліпа праходзілі на тэрыторыі запаведніка Паўночны Велебіт у Харватыі. «Там вельмі прыгожа. Высокія горы, неверагодна чыстая вада колеру аквамарыну. У Адрыятычным моры яна сапраўды абсалютна празрыстая!» – дзеліцца ўражаннямі менеджар праекта Надзея Людчык. Гарадская частка здымак адбылася ў Гродне. Старадаўняя, брукаваная вулачка стала выразнай дэкарацыяй фіналу рэкламнага відэароліка.