Кампанія Coca-Cola, самы дарагі брэнд у свеце ў 2005 – 2011 гг. з пунктамі продажу ў больш чым 200 краінах свету.
Распрацаваць інтэрнэт-частку інтэграванай рэкламнай кампаніі Coca-Cola. Euro-2012. Далучыць аўдыторыю да ўзаемадзеяння з брэндам, прыцягнуць на прома-сайт дадатковую аўдыторыю з сацыяльных сетак.
Распрацоўка канцэпцыі рэкламнай кампаніі, дызайн шаблона для прома-сайта, праектаванне, праграмаванне, вёрстка, капірайтынг, падтрымка і суправаджэнне.
за час прома-акцыі
сярэдні тэрмін знаходжання на сайце
прагледжана ў сярэднім за візіт
праектаванне Ваня Канявега
дызайн Віталь Янушэўскі, Алег Лабунскі, Захар Шлімакоў
арт-дырэктар Іра Зносак
крэатыўны дырэктар Саша Цеплякоў
флэш Дзіма Крэк
тэхнічны дырэктар Жэня Голубеў
капірайтынг Саша Пажыток
праект-менеджар Надзя Людчык
Сайт-каталог для пастаўшчыка сельскагаспадарчай тэхнікі
«РРРыкай усмак!». Прома-сайт рэкламнай кампаніі для шакаладных батончыкаў
Фірмовы стыль і трохстаронкавы сайт-візітоўка найбуйнейшага расійскага нафтатрэйдара
Даведацца пра папулярнасць свайго імя ў Беларусі? Зрабіце гэта на новым прома-сайце Coca-Cola