Кампанія Coca-Cola, самы дарагі брэнд у свеце ў 2005 – 2011 гг. з пунктамі продажу ў больш чым 200 краінах свету.
Распрацаваць інтэрнэт-частку інтэграванай рэкламнай кампаніі Coca-Cola. Euro-2012. Далучыць аўдыторыю да ўзаемадзеяння з брэндам, прыцягнуць на прома-сайт дадатковую аўдыторыю з сацыяльных сетак.
Распрацоўка канцэпцыі рэкламнай кампаніі, дызайн шаблона для прома-сайта, праектаванне, праграмаванне, вёрстка, капірайтынг, падтрымка і суправаджэнне.
за час прома-акцыі
сярэдні тэрмін знаходжання на сайце
прагледжана ў сярэднім за візіт
праектаванне Ваня Канявега
дызайн Віталь Янушэўскі, Алег Лабунскі, Захар Шлімакоў
арт-дырэктар Іра Зносак
крэатыўны дырэктар Саша Цеплякоў
флэш Дзіма Крэк
тэхнічны дырэктар Жэня Голубеў
капірайтынг Саша Пажыток
праект-менеджар Надзя Людчык
«Borges. Аснова смачных страў». Візуальная канцэпцыя для пасты Borges
«Драпіны». Мы знайшлі нестандартны сродак гарантавана засярэдзіць увагу аўтаўладальнікаў і зрабілі нешта «жудаснае» з іх аўтамабілямі
Success story на фоне Вялікай Гісторыі
«Ствары свой дызайн памадкі NIVEA». Платформа конкурса для самых стыльных дзяўчынак у сацыяльнай сетцы вКонтакте