Кампанія Coca-Cola, самы дарагі брэнд ў свеце ў 2005-2011 гадах з пунктамі продажу ў больш чым 200 краінах свету.
Верасень 2014 года.
Распрацаваць інтэрнэт-частку інтэграванай рэкламнай кампаніі «Coca-Cola. Улівайся!».
Далучыць аўдыторыю да ўзаемадзеянне з брэндам, прыцягнуць на прома-сайт дадатковую аўдыторыю.
Распрацоўка канцэпцыі, дызайн сайта на падставе прадстаўленых кліентам тэмплейтаў, праектаванне, вёрстка, праграмаванне, капірайтынг.
аналіз і праектаванне Саша Смародскі
дызайн Надзя Макеева, Захар Шлімакоў
арт-дырэктар Захар Шлімакоў
праграмаванне Дзіма Будніцкі
вёрстка Саша Шынкевіч
тэхнічны дырэктар Саша Якаўлеў
капірайтынг Захар Шлімакоў
праект-менеджар Насця Назарава
«Драпіны». Мы знайшлі нестандартны сродак гарантавана засярэдзіць увагу аўтаўладальнікаў і зрабілі нешта «жудаснае» з іх аўтамабілямі
Не проста тэлевізійны ролік. Візуальны «канструктар»! Мы стварылі ролік, які можна падстрайваць пад пары году, канал размяшчэння і рэкламную прадукцыю
«Лёгкі голад. Адрынуты. 2015». Прома-сайт з вельмі сумнай песняй Лёгкага Голаду
Endless Race – адна з першых гульняў для iPhone 3G, дзеянне ў якой пераходзіць з аднаго тэлефона ў другі