Кампанія Coca-Cola, самы дарагі брэнд ў свеце ў 2005-2011 гадах з пунктамі продажу ў больш чым 200 краінах свету.
Верасень 2014 года.
Распрацаваць інтэрнэт-частку інтэграванай рэкламнай кампаніі «Coca-Cola. Улівайся!».
Далучыць аўдыторыю да ўзаемадзеянне з брэндам, прыцягнуць на прома-сайт дадатковую аўдыторыю.
Распрацоўка канцэпцыі, дызайн сайта на падставе прадстаўленых кліентам тэмплейтаў, праектаванне, вёрстка, праграмаванне, капірайтынг.
аналіз і праектаванне Саша Смародскі
дызайн Надзя Макеева, Захар Шлімакоў
арт-дырэктар Захар Шлімакоў
праграмаванне Дзіма Будніцкі
вёрстка Саша Шынкевіч
тэхнічны дырэктар Саша Якаўлеў
капірайтынг Захар Шлімакоў
праект-менеджар Насця Назарава
«Нотна-каціны секвенсар сінтэзатар мелодый» у дзень нараджэння кампаніі: CTR 8,06 % і мільён праглядаў
Прома-сайт сацыяльнай праграмы NIVEA
«Лёгкі голад. Адрынуты. 2015». Прома-сайт з вельмі сумнай песняй Лёгкага Голаду
Рэкламная кампанія на этапе вываду прэпарата «Вагилак» на расійскі рынак