«Вимм-Билль-Данн» – расійская харчовая кампанія, якая ўваходзіць у групу PepsiCo.
«Домік у вёсцы» «Кефірны» – натуральны кефірны прадукт. Валодае мяккім, далікатным смакам і лёгкай кансістэнцыяй.
Інфармаванне спажыўцоў пра з’яўленне новага прадукту «Кефірны».
Выйгрышна прадставіць бенефіты прадукту: натуральнасць, далікатны смак, лёгкую кансістэнцыю. Сфарміраваць успрыманне «Кефірнага» як напою, што клапоціцца пра здароўе і дазваляе знаходзіцца ў выдатнай форме.
Дзяўчаты 18 – 25 гадоў, жыхары буйных гарадоў, з сярэднім і вышэй сярэдняга прыбыткам.
на сайце падчас рэкламнай кампаніі (снежань – студзень 2014 г.)
стварылі «Маніфест»
пакінулі свае кантактныя звесткі
аналіз і праектаванне Саша Смародскі
дызайн Надзя Макеева, Захар Шлімакоў
вёрстка Даша Крупенькіна
праграмаванне Жэня Голубеў
капірайтынг Паша Фамін, Каця Нявінская
кліент-менеджар Марына Бірукова
праект-менеджар Іра Мендэль
Яны «вучаць умець», дапамагаючы кліентам «станавіцца лепш за канкурэнтаў». Распрацоўка іміджавай і інфармацыйнай пляцоўкі бізнес-трэнераў
Сайт для IT-кампаніі, наглядна прадстаўляючы яе сэрвісы і ключавыя кампетэнцыі
«Удосталь сонца для каханых». Сайт буйнейшага пастаўшчыка алівак і прадуктаў «міжземнаморскай дыеты»
Сайт для кампаніі, якая стварыла адну з найлепшых новых гульняў для Facebook