Брэнд NIVEA. Кампанія Beiersdorf.
«Галасуй за свой каток!» — штогадовы конкурс NIVEA, мэта якога — аднавіць закінутыя дваровыя каткі ў маленькіх і вялікіх гарадах Расіі. У 2019 годзе пераможцы вызначаліся народным анлайн-галасаваннем.
Абнавіць дызайн дэсктопнай і мабільнай версіі сайта. Запусціць конкурс і забяспечыць яго тэхнічную падтрымку з мадэрацыяй заявак на працягу ўсяго прома — з сакавіка па май 2019 года.
Рэдызайн і дапрацоўка дэсктопнай і мабільнай версіі сайта → вёрстка → праграміраванне → капірайтынг → анімацыйныя банеры → статычныя банеры → email-рассылка.
Тэхнічная падтрымка → наладжванне мэт Google Analytics → прэмадэрацыя заявак конкурсу.
У 2019 годзе NIVEA у шосты раз запускае праграму «Галасуй за свой каток!». Неабыякавыя жыхары гарадоў фатаграфуюць закінутыя каткі ў сваіх дварах і дадаюць заяўкі на сайт NIVEA з адной мэтай — адрадзіць у сваім горадзе месца для актыўнага адпачынку.
Каб перамагчы, трэба падаць заяўку і сабраць за яе максімальную колькасць галасоў. Такая задача аб’ядноўвае ўвесь горад: сябры, знаёмыя, калегі, суседзі пачынаюць «хварэць» адной добрай справай, ствараюць групы ў сацсетках, абмяркоўваюць, галасуюць і перажываюць разам.
Кожны дзень з моманту старту праграмы мы атрымліваем заяўкі на сайце. Мадэруем, адказваем на лісты з тэхнічнымі пытаннямі і сочым за чысцінёй галасавання: каб не накручвалі галасы, каб усё было сумленна.
Сайт — бібліятэка з дваровых каткоў з розных куткоў Расіі. Жыхары вялікіх і малых гарадоў прыкладваюць да фота каткоў кранальныя гісторыі і заклікаюць галасаваць за сваю заяўку. Для кагосьці каток — месца сямейнага адпачынку, для кагосьці — будучыня юнацкай хакейнай зборнай.
Было апублікавана 100 заявак. З іх 43 з вялікіх гарадоў, 57 — з малых.
500 000 унікальных карыстальнікаў.
У катэгорыі «вялікія гарады» пераможцам стаў г. Яраслаўль, у катэгорыі «малыя гарады» — г. Селенгінск.
Арт-дырэктар: Іра Зносок
Тэхнічны дырэктар: Алег Матвеенка
Frontend: Іван Пасечны
Крэатыўны дырэктар: Жэня Андрэйчук
Акаўнт-менеджэр: Даша Жолабава
Мадэратар: Марыям Асатрян
Лагатып і стыль з хрумсткай скарыначкай
«Чэмпіянат свету па Джала Неці». Мы навучылі свет спартыўна прамываць нос і атрымалі бронзу
Пра назву, лагатып і адаптыўны сайт
Інтэграваная рэкламная кампанія Coca-Cola. Euro-2012: стань шалёным заўзятарам!