Кампанія Danone Беларусь, ГМ Danissimo.
Правесці навагоднюю актывацыю ў digital, выкарыстоўваючы ў камунікацыі ключавы вобраз брэнда – персанаж Лёгкі голад.
Узмацніць пазнавальнасць брэнда, уцягнуць карыстальнікаў у камунікацыю з брэндам.
Распрацоўка крэатыўнай канцэпцыі; дызайн, вёрстка, праграмаванне, настройка аналітыкі; правядзенне рэкламнай кампаніі ў сацыяльных сетках.
крэатыўная ідэя Надзя Зелянкова, Захар Шлімакоў
тэкст песні Оля Мысліўчык
дызайн Надзя Макеева
вёрстка Ваня Пасечны
праграмаванне Дзіма Страпко
агучванне персанажа Аляксандр «Памідораў» Крывашэеў
гукарэжысёр Алег Пятровіч
медыяпрасоўванне Каця Нявінская
праект-менеджар Каця Нявінская
кліент-менеджар Надзя Зелянкова
менеджар праекта з боку кліента Іван Іванчанка
брэнд-менеджар Danissimo Ганна Шчогалева
«Нотна-каціны секвенсар сінтэзатар мелодый» у дзень нараджэння кампаніі: CTR 8,06 % і мільён праглядаў
Прома-сайт сацыяльнай праграмы NIVEA
«Драпіны». Мы знайшлі нестандартны сродак гарантавана засярэдзіць увагу аўтаўладальнікаў і зрабілі нешта «жудаснае» з іх аўтамабілямі
Endless Race – адна з першых гульняў для iPhone 3G, дзеянне ў якой пераходзіць з аднаго тэлефона ў другі