Міжнародная фармацэўтычная кампанія Jadran. У СНД прадуктовы партфель кампаніі налічвае больш за 20 найменняў.
Распавесці пра якасць прэпарату для прамывання носа на аснове вады Адрыятычнага мора «Аква Марыс» (апраўдаць больш высокую цэнавую палітыку ў параўнанні з канкурэнтамі), сфарміраваць давер да брэнда.
Распрацоўка канцэпцыі і сцэнарыя конкурсу, планаванне і падтрымка конкурсу і медыйнай кампаніі; распрацоўка, падтрымка анлайн-платформы і рэпутацыйны менеджмент; банеры і відэатрэйлеры; відэаздымка фіналу конкурсу ў Маскве і рэпартажаў з Харватыі; распрацоўка паліграфічнай прадукцыі.
узялі ўдзел у конкурсе
набрала праца пераможцы
былі прагледжаны ролікі ўдзельнікаў конкурсу на Youtube
крэатыўная ідэя кампанія Jadran
доработка идеи дапрацоўка ідэі Надзя Зелянкова, Сяргей Фяненка (кампанія Novocortex)
вытворчасць відэаролікаў і відэапрэзентацый студыя відэапрадакшэна «Стрыт-Біт»
кліент-менеджар Марына Бірукова
праект-менеджар Надзя Людчык
брэнд-менеджар Вольга Грамыка (Jadran)
брэнд-дырэктар Мікалай Жаваранкаў (Jadran)
Карпаратыўны сайт навукова-вытворчага прадпрыемства
«Ствары свой дызайн памадкі NIVEA». Платформа конкурса для самых стыльных дзяўчынак у сацыяльнай сетцы вКонтакте
Даведацца пра папулярнасць свайго імя ў Беларусі? Зрабіце гэта на новым прома-сайце Coca-Cola
Распрацоўка дызайн-канцэпцыі і абнаўленне дызайну