Распрацаваць крэатыўную ідэю і digital-матэрыялы для рэкламнай кампаніі кліента. Дэклараваць генеральны мэседж кампаніі МТС «На крок наперадзе» шляхам ужывання актуальных сучасных тэхналагічных рашэнняў анлайн-кампаніі.
Падтрымаць лаяльнасць маладых кліентаў МТС, звярнуць увагу на брэнд карыстальнікаў інтэрнэту.
Распрацоўка крэатыўнай ідэі, дызайн, вёрстка, праграмаванне сэрвіса і банераў; капірайтынг, размяшчэнне, аналіз эфектыўнасці.
адзін карыстальнік наведваў прома-старонку з катамі
паказаў рыч-медыя
сярэдні CTR банераў
стратэгія Надзя Зелянкова
праектаванне Ваня Канявега
дызайн Захар Шлімакоў
арт-дырэктар Іра Зносак
флэш Дзіма Крэк, Паша Бялінскі
тэхнічны дырэктар Жэня Голубеў
аўтар ідэі, крэатыўны дырэктар Саша Цеплякоў
капірайтынг Саша Пажыток
праект-менеджар Надзя Людчык
Endless Race – адна з першых гульняў для iPhone 3G, дзеянне ў якой пераходзіць з аднаго тэлефона ў другі
Вавёрцы – арэхі, птушкам – зерне, новым людзям – самае каштоўнае, што ў нас ёсць. Рэкламная кампанія па пошуку лепшых digital-капірайтараў
Не проста тэлевізійны ролік. Візуальны «канструктар»! Мы стварылі ролік, які можна падстрайваць пад пары году, канал размяшчэння і рэкламную прадукцыю
«Лёгкі голад. Адрынуты. 2015». Прома-сайт з вельмі сумнай песняй Лёгкага Голаду