ААТ «Лідскае піва» — легендарнае беларускае прадпрыемства, на якім вараць піва «ЛІДСКАЕ», Koronet, Warsteiner, Sandels, «Калекцыю майстра», сідр Fizz, самы любімы беларусамі «Лідскі квас» і выпускаюць напіткі брэнда Pepsi.
Прыдумаць, якім павінен быць новы сайт «Лідскага». Напісаць, зняць, адрэдагаваць, намаляваць, звярстаць, запраграміраваць — увасобіць у жыццё.
Канцэпцыя → Дызайн → Візуальны матэрыял: фатаграфіі, ілюстрацыі → Тэксты на беларускай і рускай мовах → Праграміраванне → Вёрстка → Тэсціраванне.
Захапляльная гісторыя завода ў Лідзе — ключ да ідэі сайта. Коратка. 1876 год, Носель Пупко пачынае варыць піва ў Лідзе. Лакальны стартап вырастае ў фірму, якой даюць узнагароды на модных еўрапейскіх выставах рубяжа вякоў. У кампанію прыходзяць сыны. Хутка піва вараць у Лідзе столькі, колькі нідзе на тэрыторыі Беларусі. Мінск адпачывае.
Галоўная старонка сайта — працяглая гістарычная таймлайн-панарама. Метафару «гістарычны фон» мы вырашылі прачытаць літаральна. Мастак Лёша Лімонаў (прапіска — Ліда) намаляваў «доўгі» горад. Ідуць гады — мяняецца ландшафт, на ім дзейнічаюць сучасныя героі. Чытач можа рухацца лінейна. Пераходзіць ад артэфакта да артэфакта, ад персанажа да персанажа, ад эпохі да эпохі. А можа ныраць з галоўнай у «Гісторыю» і падрабязна вывучаць сюжэты, анекдоты, падзеі, лічбы.
Мы стрэслі пыл з музейных старажытнасцей: піўных бутэлек, этыкетак, старых фатаграфій, схем i планаў, медалёў і лагатыпаў. Размаўлялі з гісторыкамі, чыталі рукапісы і pdf, наводзілі даведкі. У выніку да вялікай «Гісторыі» прыраслі раздзелы «Піўны архіў» і «Узнагароды». Першы збірае гісторыі і малюнкі пра гатункі піва, якія завод кладзе на паліцу. Другі — летапіс перамог і ганаровых адзнак на конкурсах.
Пра сучаснае насычанае жыццё прадпрыемства расказваюць адразу два раздзелы. У #Лідскім — усё лідскае, мясцовае і матэрыяльнае. У «Праектах» — святы, фестывалі, конкурсы і іншыя падзеі, якія ініцыіруе піўзавод.
«Мінулая версія сайта адкрылася ў 2011 годзе. За гэты час яна састарэла і перастала спраўляцца з усімі ўскладзенымі на яе задачамі. Цяпер сайт не толькі абнавіўся знешне, але і перайшоў на дамен lidskae.by — і адразу запрацаваў у беларускамоўнай версіі. Гэтыя змяненні вельмі важныя для нас. Даменнае імя і сайт на беларускай мове падкрэсліваюць карані кампаніі і адсылаюць да флагманскага піўнога брэнда «ЛІДСКАЕ».
Частка прадуктаў ААТ «Лідскае піва» — піва «ЛІДСКАЕ» і крафтавая «Калекцыя Майстра» — ужо «камунікуюць» са спажыўцом па-беларуску. Новы сайт будзе развіваць нашу карпаратыўную сацыяльную місію па пашырэнні выкарыстання беларускай мовы ў кампаніі і за яе межамі», — кажа Ірына Капілава, дырэктар па маркетынгу ААТ «Лідскае піва».
Інструментальная задача: на lidskae.by можна запісацца на экскурсію, запоўніўшы невялікую анкету. А яшчэ пакінуць рэзюмэ і расказаць пра сябе, калі хочаце працаваць з легендарным піўным брэндам Беларусі.
Людзі пішуць у сацыяльных сетках: «Выдатны прадукт, выдатная рэклама, выдатная праца прафесіяналаў» і «Файны сайт! Лідскае — лепшае! Поспехаў!» Дзякуй ім за тое.
дырэктар па маркетынгу ААТ «Лідскае піва» Ірына Капілава
менеджар па карпаратыўных камунікацыях ААТ «Лідскае піва» Наталля Яфімкіна
спецыяліст па карпаратыўных камунікацыях ААТ «Лідскае піва» Надзея Мікалаева
дырэктар Red Graphic Надзя Зелянкова
дырэктар па рабоце з кліентамі Red Graphic Таня Рагоўская
арт-дырэктар Red Graphic Захар Шлімакоў
крэатыўны дырэктар Red Graphic Дзяніс Клявіцкі
праектаванне Саша Якаўлеў
дызайн Сяргей Грыдзюшка
ілюстрацыі Лёша Лімонаў
фатаграфіі Ян Карпаў
тэхнічны дырэктар Red Graphic Аляксей Русецкі
праграміраванне Жэня Голубеў
вёрстка Іван Пасечны
падрабязныя гістарычныя кансультацыі Валерый Слиўкін
Рэдызайн спецыялізаванага інтэрнэт-рэсурсу пра маркетынг, рэкламу і брэндынг marketing.by
Карпаратыўны сайт навукова-вытворчага прадпрыемства
«ВТБ. Велькі карысны банк». Вельмі карысная старонка ў Facebook у фармаце інтэрнет-часопіса
«Драпіны». Мы знайшлі нестандартны сродак гарантавана засярэдзіць увагу аўтаўладальнікаў і зрабілі нешта «жудаснае» з іх аўтамабілямі