Apple pay прыходзіць у Беларусь. МТБанк сярод банкаў-партнёраў. Хто яшчэ з беларускіх банкаў запусціць сэрвіс трымаеца ў сакрэце. Праэкту надалі кодавае імя, шрэдар падрыхтаваны.
Стаць найяскравейшымі: зрабіць кампанію, якая вызначыць МТБанк на фоне астатніх банкаў-партнёраў Apple у Беларусі.
Стратэгія → Канцэпцыя → Відэаролікі → Фатаграфіі → Дызайн → Капірайт → Праграмаванне → Вёрстка → Тэсціраванне
Калі ў цябе ёсць Apple pay – ты настолькі круты ды вольны, што нават звычайны працэсс аплаты апынаецца феерычным дзеяннем. Хочацца, каб яго заўважылі.
«Плачу як хачу!» – гэта вербалізаванае пачуццё волі, адначасова заклік да ўвагі дый адказ на здзіўленныя погляды.
У дзень старту кампаніі запусціць рэкламныя відэаролікі МТБанка → падтрымаць кампанію дзясяткамі відэаролікаў ад блогераў.
Чатыры дзесяцісекундныя ролікі, у якіх кожны герой выразна, незвычайна ды задзірліва плаціць з дапамогай Apple pay.
Галоўны візуал — адлюстраванне сканцэнтрацаванай эмоцыі героя, што карыстаецца новым сэрвісам. Бо ён так захацеў.
Радыёролік тэлепартуе нас скрозь розныя лакацыі, дзе кожны герой у сваёй манеры плаціць так, як ён хоча, паўторваючы лейтматыў кампаніі «Плачу як хачу!».
У дзень запуску кампаніі ў інтэрнэце з’яўляюцца ролікі, сайт і банеры. МТБанк радасна анансуе паслугу ва ўласных сацсетках. Выходзіць навіна на сайце ды прэс-рэліз. Ў Instagram блогеры публікуюць відэярэмэйкі ды паказваюць уласныя версіі роліка #плачукакхочу.
Намеснік начальніка ўпраўлення маркетінгу ЗАТ «МТБанк»: Суворава Наталля
Начальнік упраўлення маркетінгу ЗАТ «МТБанк»: Анастасія Альхімовіч
Галоўны спецыяліст Упраўлення маркетінгу ЗАО «МТБанк»: Прудзільнік Аляксандр
Дырэктар Red Graphic: Надзя Зелянкова
Аккаунт-менеджэры Red Graphic: Оля Гальцова, Даша Жолабава
Арт-дырэктар Red Graphic: Слава Лысенка
Дызайнер Red Graphic: Іван Вышка
Креатыўны дырэктар Red Graphic: Жэня Андрэйчук
Старшы капірайтэр Red Graphic: Насця Аўдзеенка
Тэхнічны дырэктар Red Graphic: Алег Матвеенка
«Нотна-каціны секвенсар сінтэзатар мелодый» у дзень нараджэння кампаніі: CTR 8,06 % і мільён праглядаў
«Сэрвіс страчаных рукавічак». Навагодні прома-сайт, створаны намі ўсяго за 4 дні
Лагатып і стыль з хрумсткай скарыначкай
Проста, зручна, зразумела. Максімальная эрганамічны сайт