ААТ «Wimm-Bill-Dann Напитки», брэнд «Крыніцы Расіі» (сталовая мінеральная прыродная вада).
2011-2012 гг.
Стварыць пляцоўку для камунікацыі з мэтавай аўдыторыяй і падтрымкі акцый брэнда. Перадаць галоўную каштоўнасць «Крыніц» – ахова навакольнага асяроддзя, дапамога прыродзе. Падкрэсліць навучальны, сацыяльны характар брэнда.
Распрацоўка сайта, анлайн-падтрымка актывацый у рамках акцыі «Дапаможам прыродзе разам», распрацоўка інтэрактыўных сэрвісаў «Дрэва і я» і «Валанцёры» для падтрымання цікавасці да акцыі і магчымасці дзяліцца з сябрамі сваім статусам абаронцы прыроды.
праектаванне Гоша Загайнаў
дызайн Наташа Ціханенка, Віталік Янушэўскі, Іра Зносак, Юрась Шуст
арт-дырэктар Іра Зносак
вёрстка Ігар Марозаў
флэш-анімацыя Сяргей Шкатула, Віталік Янушэўскі
тэхнічны дырэктар Жэня Голубеў
кантэнт-менеджары Таня Нарэйка, Саша Пажыток
кліент-менеджар Лера Кухарэнка
праект-менеджар Надзя Людчык
Адаптыўны сайт студыі архітэктуры и дызайну
Ад канцэпцыі да праграмавання_
«IKEA. Падарункі з заплюшчанымі вачыма». Навагодні прома-сайт дапамагае абраць лепшы падарунак у свеце
«Галасуй за свой каток!». Анлайн-платформа для новай сацыяльнай праграмы NIVEA