Takeda — глабальная фармацэўтычная кампанія з 235-гадовай гісторыяй дзейнасці, вытворца прэпарата «Кардиомагнил».
«Кардиомагнил» — найбуйнейшы прэпарат безрэцэптурнага водпуску кампаніі «ТакедаФармасьютыкалс». «Кардиомагнил» абараняе сэрца і сасуды ад от утварэння тромбаў.
Канцэпцыя → Праектаванне → Дызайн → Капірайт медыцынскіх артыкулаў → Анлайн-тэст → Відэаролік → Друкаваныя памяткі → Адаптыўная вёрстка → Праграміраванне → Тэсціраванне → Кантэкстная рэкламная кампанія
Прапанаваць крэатыўную канцэпцыю сайта і расказаць дзвюм мэтавым аўдыторыям аб прэпараце, важным для жыцця:
— мужчынам 65+ гадоў, схільным прымаць назначаныя ўрачом лекі;
— мужчынам 45-65 гадоў, якія не задумваюцца аб праблеме, але ўжо маюць сімптомы і схільныя даручаць здароўе жонцы, дачцэ, сястры.
Тых, каму назначылі прэпарат, навучаць штодзённа без пропускаў прымаць «Кардиомагнил».
Тромбы — зло. У большасці выпадкаў яны ўзнікаюць па прычыне разрыву атэрасклератычных бляшак, якія збіраюцца гадамі і замінаюць крыватоку. Так да 50 гадоў узнікае рызыка інфаркту і інсульту, але многія мужчыны нічога з гэтым не робяць.
Чаму так адбываецца і пры чым тут «Кардиомагнил»?
У аснове «Кардиомагнила» ацэтылсаліцылавая кіслата, яна разрэджвае кроў і не дае ўтварыцца тромбам. Але ўсё гэта працуе пры рэгулярным прыёме — кожны дзень. Адказна. Без пропускаў.
Наша аўдыторыя няпростая. Дарослыя мужчыны не сочаць за сваім здароўем, рэдка ходзяць да ўрачоў, неахвотна прымаюць лекі.
Таму сайт павінен не проста расказваць аб прэпараце, а дапамагаць змяніць паводзіны людзей, якія знаходзяцца ў групе рызыкі.
Першы экран галоўнай старонкі мы прысвяцілі прадукту і займальным фактам пра здароўе, каб расказаць аб прэпараце, сэрцы і сасудах.
Чысты і просты дызайн, нескладанае меню — усё гэта для таго, каб лёгка арыентавацца на сайте і хутка знаходзіць патрэбную інфармацыю.
У раздзеле «Аб «Кардиомагниле» мы размясцілі навучальнае відэа пра тромбы і прычыны іх узнікнення.
Аб тым, як на іх рэагуе арганізм і як працуе «Кардиомагнил», для таго каб растлумачыць наведвальніку сайта, што прэпарат сапраўды працуе, нават калі гэтага не бачна.
З тромбамі і крыватокам усё зразумела, пры чым тут я?
Каб зразумець, ці знаходзішся ты ў групе рызыкі, мы распрацавалі рызыка-тэст з 17 пытанняў сумесна з медыцынскім дарадчыкам Takeda на аснове найбольш сучаснай шкалы QRisk.
Вынік тэсту дае ацэнку рызыкі захворвання сардэчна-сасудзістай сістэмы і рэкамендацыі, што трэба рабіць.
У раздзеле «Сардэчная энцыклапедыя» мы размясцілі 10 артыкулаў, якія напісалі сумесна з медыцынскім дарадчыкам Takeda.
Чытаць сложныя тэмы пра здароўе і лекі нікога не прымусіш, акрамя што саміх урачоў. Хаця інфармацыя тут жыццёва важная.
Таму ў нас не было выбару, як зрабіць складанае простым, нецікавае — захапляючым і зразумелым.
Наша аўдыторыя нячаста сядзіць у інтэрнэце, рэдка наведвае дактароў і не адрозніваецца рэгулярным прыёмам прэпарата. Каб дастукацца да яе, трэба знайсці моцны тачпойнт у рэальным асяроддзі.
Мы разабраліся, чаму так адбываецца, і распрацавалі дзве памяткі: адну — з пытаннямі для наведвання ўрача, другую — для рэгулярнага прыёму «Кардиомагнила».
Каб праявіць клопат, можна зайсці на сайт. Там блізкія могуць раздрукаваць памятку для свайго бацькі або мужа, з якой можна ісці на прыём да ўрача і ўпэўнена задаваць важныя пытанні аб сваім здароўі.
Дыджытал-менеджар Takeda РФ: Арнела Крымская
Брэнд-менеджар «Кардиомагнил»:Ксенія Манаева
Медыцынскі дарадчык Takeda РФ:Цімур Новікаў
Менеджар праекта:Таня Нарэйка
Арт-дырэктар:Іра Зносак
Дызайнер:Сяргей Грыдзюшка
Капірайтар:Дзяніс Клявіцкі
Відэапрадакшн:Яўген Безгін
Вёрстка і праграміраванне:Алег Мацвеенка
Сайт атрымаўся сапраўды лёгкім, светлым, зручным у навігацыі — у тым ліку для старэйшай узроставай аўдыторыі.
Улічваючы вялікую колькасць станоўчых водгукаў, змесціва сайта аказалася карысным нашым пацыентам, а гэта самае галоўнае для нас.
У агульным магу сказаць, што сайт адказвае ўсім пастаўленым задачам і нясе важную сацыяльную функцыю.
Брэнд-менеджар «Кардиомагнил»:Сайт і фірмовы стыль для распрацоўшчыка электронікі кампаніі DAB-Embedded
«Лёгкі голад. Адрынуты. 2015». Прома-сайт з вельмі сумнай песняй Лёгкага Голаду
Не проста тэлевізійны ролік. Візуальны «канструктар»! Мы стварылі ролік, які можна падстрайваць пад пары году, канал размяшчэння і рэкламную прадукцыю
«IKEA. Падарункі з заплюшчанымі вачыма». Навагодні прома-сайт дапамагае абраць лепшы падарунак у свеце