Takeda — глабальная фармацэўтычная кампанія з 235-гадовай гісторыяй дзейнасці, вытворца прэпарата «Кардиомагнил».
«Кардиомагнил» — найбуйнейшы прэпарат безрэцэптурнага водпуску кампаніі «ТакедаФармасьютыкалс». «Кардиомагнил» абараняе сэрца і сасуды ад от утварэння тромбаў.
Канцэпцыя → Праектаванне → Дызайн → Капірайт медыцынскіх артыкулаў → Анлайн-тэст → Відэаролік → Друкаваныя памяткі → Адаптыўная вёрстка → Праграміраванне → Тэсціраванне → Кантэкстная рэкламная кампанія
Прапанаваць крэатыўную канцэпцыю сайта і расказаць дзвюм мэтавым аўдыторыям аб прэпараце, важным для жыцця:
— мужчынам 65+ гадоў, схільным прымаць назначаныя ўрачом лекі;
— мужчынам 45-65 гадоў, якія не задумваюцца аб праблеме, але ўжо маюць сімптомы і схільныя даручаць здароўе жонцы, дачцэ, сястры.
Тых, каму назначылі прэпарат, навучаць штодзённа без пропускаў прымаць «Кардиомагнил».
Тромбы — зло. У большасці выпадкаў яны ўзнікаюць па прычыне разрыву атэрасклератычных бляшак, якія збіраюцца гадамі і замінаюць крыватоку. Так да 50 гадоў узнікае рызыка інфаркту і інсульту, але многія мужчыны нічога з гэтым не робяць.
Чаму так адбываецца і пры чым тут «Кардиомагнил»?
У аснове «Кардиомагнила» ацэтылсаліцылавая кіслата, яна разрэджвае кроў і не дае ўтварыцца тромбам. Але ўсё гэта працуе пры рэгулярным прыёме — кожны дзень. Адказна. Без пропускаў.
Наша аўдыторыя няпростая. Дарослыя мужчыны не сочаць за сваім здароўем, рэдка ходзяць да ўрачоў, неахвотна прымаюць лекі.
Таму сайт павінен не проста расказваць аб прэпараце, а дапамагаць змяніць паводзіны людзей, якія знаходзяцца ў групе рызыкі.
Першы экран галоўнай старонкі мы прысвяцілі прадукту і займальным фактам пра здароўе, каб расказаць аб прэпараце, сэрцы і сасудах.
Чысты і просты дызайн, нескладанае меню — усё гэта для таго, каб лёгка арыентавацца на сайте і хутка знаходзіць патрэбную інфармацыю.
У раздзеле «Аб «Кардиомагниле» мы размясцілі навучальнае відэа пра тромбы і прычыны іх узнікнення.
Аб тым, як на іх рэагуе арганізм і як працуе «Кардиомагнил», для таго каб растлумачыць наведвальніку сайта, што прэпарат сапраўды працуе, нават калі гэтага не бачна.
З тромбамі і крыватокам усё зразумела, пры чым тут я?
Каб зразумець, ці знаходзішся ты ў групе рызыкі, мы распрацавалі рызыка-тэст з 17 пытанняў сумесна з медыцынскім дарадчыкам Takeda на аснове найбольш сучаснай шкалы QRisk.
Вынік тэсту дае ацэнку рызыкі захворвання сардэчна-сасудзістай сістэмы і рэкамендацыі, што трэба рабіць.
У раздзеле «Сардэчная энцыклапедыя» мы размясцілі 10 артыкулаў, якія напісалі сумесна з медыцынскім дарадчыкам Takeda.
Чытаць сложныя тэмы пра здароўе і лекі нікога не прымусіш, акрамя што саміх урачоў. Хаця інфармацыя тут жыццёва важная.
Таму ў нас не было выбару, як зрабіць складанае простым, нецікавае — захапляючым і зразумелым.
Наша аўдыторыя нячаста сядзіць у інтэрнэце, рэдка наведвае дактароў і не адрозніваецца рэгулярным прыёмам прэпарата. Каб дастукацца да яе, трэба знайсці моцны тачпойнт у рэальным асяроддзі.
Мы разабраліся, чаму так адбываецца, і распрацавалі дзве памяткі: адну — з пытаннямі для наведвання ўрача, другую — для рэгулярнага прыёму «Кардиомагнила».
Каб праявіць клопат, можна зайсці на сайт. Там блізкія могуць раздрукаваць памятку для свайго бацькі або мужа, з якой можна ісці на прыём да ўрача і ўпэўнена задаваць важныя пытанні аб сваім здароўі.
Дыджытал-менеджар Takeda РФ: Арнела Крымская
Брэнд-менеджар «Кардиомагнил»:Ксенія Манаева
Медыцынскі дарадчык Takeda РФ:Цімур Новікаў
Менеджар праекта:Таня Нарэйка
Арт-дырэктар:Іра Зносак
Дызайнер:Сяргей Грыдзюшка
Капірайтар:Дзяніс Клявіцкі
Відэапрадакшн:Яўген Безгін
Вёрстка і праграміраванне:Алег Мацвеенка
Сайт атрымаўся сапраўды лёгкім, светлым, зручным у навігацыі — у тым ліку для старэйшай узроставай аўдыторыі.
Улічваючы вялікую колькасць станоўчых водгукаў, змесціва сайта аказалася карысным нашым пацыентам, а гэта самае галоўнае для нас.
У агульным магу сказаць, што сайт адказвае ўсім пастаўленым задачам і нясе важную сацыяльную функцыю.
Брэнд-менеджар «Кардиомагнил»:«Расповед пра тое, як Аква Марыс сям'і Дзеда дапамог». Анімацыйная гісторыя для правізораў ад лінейкі прадуктаў «Аква Марыс»
Рэкламная кампанія па пошуку мегаспецыялістаў са сферы IT
Сайт для самай тытулаванай беларускай спартсменкі
З лёгкасцю паветранага пацалунка