Міжнародная фармацэўтычная кампанія Jadran. У СНД прадуктовы партфель кампаніі налічвае больш за 20 найменняў прэпаратаў.
Прадставіць расійскаму карыстальніку лекавы прэпарат «Вагілак» – першы ў свеце аральны прабіятычны прэпарат для паляпшэння інтымнага здароўя жанчыны; распавесці пра яго перавагі з дапамогай інструментаў інтэрнэт-маркетынгу.
Распрацоўка крэатыўнай канцэпцыі рэкламнай кампаніі; распрацоўка сайта (аналіз, праектаванне, дызайн, вёрстка, праграмаванне).
Вядома, што большасць жанчын не любіць абмяркоўваць пытанні, звязаныя з іх інтымным здароўем. Зыходзячы з гэтага інсайту, мы распрацавалі крэатыўную канцэпцыю рэкламнай кампаніі: «“Вагілак” змагаецца з дыскамфортам, пра які няёмка гаварыць».
Гэтая канцэпцыя візуалізавана ў прома-блоку сайта, які апісвае сітуацыі ўжывання прэпарату «Вагілак».
стратэгічны дырэктар Сяргей Фяненка (Novocortex)
стратэгічны дырэктар, крэатыўны дырэктар Надзя Зелянкова
дызайнер Наташа Ціханенка
арт-дырэктар Іра Зносак
флэш-анімацыя Сяргей Шкатула
тэхнічны дырэктар Жэня Голубеў
мантаж відэароліка Віталік Янушэўскі
праект-менеджар Саша Клешчанок
кліент-менеджар Марына Бірукова
«Ствары свой дызайн памадкі NIVEA». Платформа конкурса для самых стыльных дзяўчынак у сацыяльнай сетцы вКонтакте
«Нотна-каціны секвенсар сінтэзатар мелодый» у дзень нараджэння кампаніі: CTR 8,06 % і мільён праглядаў
Endless Race – адна з першых гульняў для iPhone 3G, дзеянне ў якой пераходзіць з аднаго тэлефона ў другі
Вавёрцы – арэхі, птушкам – зерне, новым людзям – самае каштоўнае, што ў нас ёсць. Рэкламная кампанія па пошуку лепшых digital-капірайтараў