Beiersdorf (брэнд NIVEA).
Распрацаваць прома-пляцоўку для сацыяльнай акцыi брэнда, забяспечыць тэхналагiчную падтрымку акцыi ў iнтэрнэце.
Адаптацыя графічных матэрыялаў, праграміраванне, капiрайтынг, мадэрацыя, работа з галасаваннем, настройка аналiтыкi.
дызайн Надзя Макеева
праграміраванне Дзіма Страпко
тэхнiчны дырэктар Саша Якаўлеў
налада сістэмы аналітыкі Каця Нявінская
кліент-менеджар Таня Нарэйка
заявак
гарадоў
галасоў
карыстальнікаў
зваротаў
сярэдні час на прома-сайце
«Ствары свой дызайн памадкі NIVEA». Платформа конкурса для самых стыльных дзяўчынак у сацыяльнай сетцы вКонтакте
Вавёрцы – арэхі, птушкам – зерне, новым людзям – самае каштоўнае, што ў нас ёсць. Рэкламная кампанія па пошуку лепшых digital-капірайтараў
Endless Race – адна з першых гульняў для iPhone 3G, дзеянне ў якой пераходзіць з аднаго тэлефона ў другі
«Драпіны». Мы знайшлі нестандартны сродак гарантавана засярэдзіць увагу аўтаўладальнікаў і зрабілі нешта «жудаснае» з іх аўтамабілямі