ЗАТ Банк ВТБ (Беларусь). Банк стабільна ўваходзіць у дзясятку найбуйнейшых банкаў Беларусі. Працуе на рынку РБ з 1996 года.
Распрацаваць кантэнт-стратэгію для групы банка ў сацсетцы, прадставіць найбольш значныя паслугі брэнда, падтрымаць цікавасць і лаяльнае стаўленне карыстальнікаў да брэнда.
Павялічыць колькасць падпішчыкаў старонкі Банка ВТБ у сацсетцы Facebook.
Аналітыка, распрацоўка канцэпцыі старонкі і кантэнт-стратэгіі; дызайн, вытворчасць інфаграфікі; капірайтынг, вядзенне старонкі (SMM) і рэкламнай кампаніі ў сацыяльнай сетцы.
Ліпень 2013 г.
сярэдні ўзровень уцягнутасці (engagementrate))
узровень рэлевантнасці кантэнту
адносны прырост групы
канцэпцыя старонкі Оля Безгіна
ілюстрацыі Надзя Макеева
дызайн Захар Шлімакоў, Алег Лабунскі, Дзіма Цыдзік
арт-дырэктар Захар Шлімакоў
праграмаванне Дзіма Будніцкі
тэхнічны дырэктар Жэня Голубеў
капірайтынг Каця Нявінская
SMM-менеджар Каця Нявінская
кліент-менеджар Лёша Макушкін